Församlingsvalet 2018 - Ev. luth. kyrkan i Finland

Församlingsval förrättas vart fjärde år, nästa gång i november. I valet utses 9 000 förtroendevalda i 400 församlingarna för en mandatperiod på fyra år.

OVERVIEW

The domain forsamlingsvalet.fi presently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have traversed zero pages within the web page forsamlingsvalet.fi and found thirteen websites linking to forsamlingsvalet.fi.

FORSAMLINGSVALET.FI TRAFFIC

The domain forsamlingsvalet.fi is seeing diverging levels of traffic within the past the year.
Traffic for forsamlingsvalet.fi

Traffic ranking (by month) for forsamlingsvalet.fi

Traffic ranking by day of the week for forsamlingsvalet.fi

LINKS TO WEBSITE

Hangö församlingar - Hangon seurakunnat - Hangö församlingar - Hangon seurakunnat

Välkommen till Hangö evangelisk-lutherska församlingars gemensamma webbsida. Tervetuloa Hangon evankelis-luterilaisten seurakuntien yhteisille kotisivuille.

Förstasidan - Malax församling

Sedan visade Jesus sig också för de elva medan de låg till bords, och han förebrådde dem deras otro och halsstarrighet, då de inte hade trott på. Ett hurdant evenemang söker du? Dagklubben i FH. Grupp I kl 9-12 och Grupp II kl 13-16. Andakt på Malax-Korsnäs HVC kl 14.

WHAT DOES FORSAMLINGSVALET.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of forsamlingsvalet.fi Mobile Screenshot of forsamlingsvalet.fi Tablet Screenshot of forsamlingsvalet.fi

FORSAMLINGSVALET.FI SERVER

We found that a single page on forsamlingsvalet.fi took one thousand six hundred and ninety-five milliseconds to come up. We observed a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site secure.
82.118.223.164

WEBSITE ICON

Församlingsvalet 2018 - Ev. luth. kyrkan i Finland

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Av de förtroendevalda äryngre än 30 år." I observed that the web site also said " Nu har du möjlighet att göra din församling till en fungerande gemenskap som syns i frågor som är viktiga för dig." They also stated " Är du intresserad av att påverka i din församling? Vill du förnya verksamheten? Ställ upp som kandidat morgondagens kyrka görs nu! Vad besluter de förtroendevalda? Vem kan rösta i församlingsvalet? De viktigaste begreppen finns förklarade här."

ANALYZE OTHER WEB PAGES

مشاية كهربائية

يوجد احدث انواع حمامات السباحة. اسعار تبدا من 375 جنيه. اسعار تبدا من 79 جنيه. مراتب هوائية لعلاج قرح الفراش.

- خدمات منزلية

خدمة فورية 24 ساعة - اتصل الان. اهلا ومرحبا بكم فى موقع رحاب المدينة. لخدمات التنظيف ومكافحة الحشرات وكشف التسربات. تمتع بقمة الانجاز وقمة الاحتراف والمهارة واسعارنا المبهرة. حيث تقدم لكم افضل شركة تنظيف فلل بالمدينة المنورة.

شركة نقل اثاث بالرياض - فرسان الخير

شركة كشف تسربات المياه بالرياض. عزيزي العميل ان كنت ترغب في نقل الاثاث الخاص بك من مكان لآخر فلا تتردد ان تتصل بنا شركة نقل اثاث بالرياض. حيث لدينا الخدمات التي ستجعلك لا تتعامل مع اي شركة غيرنا في مجال نقل الاثاث والعفش, كما ان شركة نقل عفش بالرياض.